خانما استامینوفن ۳۲۵ ساده میتونم بخورم ؟

۴ پاسخ

اره عزیزم ولی مصرفش کنترل شده باشه
ریسک اوتیسم داره

ساده چه ۳۲۵ چه ۵۰۰ میتونی بخوری فقط کدوئین نباشه

اره گلم

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته نوزدهم بارداری
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی