۲ پاسخ

وسط پیشونی مهمه ولی اگه تب داشته باشه میفهمی، از اون زیربغلیا نداری بگیری؟

پاهاش هم سرده

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی