دوستان درسته میگن بتای دختر از پسر بیشتره؟

۴ پاسخ

نمیدونم نشنیدم سر پسرم ۳هزار بود ولی سر این یکی ک باردارم ده هزار بود

من بتا ۷روز ب موعد بود۴۰۵بود ولی دخمل دارم❤اون سری پسر داشتم یعنی دوقلو بودن ی هفته تاخیر ۳۸۹بود

اصلا ربطی نداره،هرکسی بدنش یه جوریه،تنها چیزی ک دیگه اصلا ربط نداره بتاست😂

نه ربطی نداره، ب زمان لقاح بستگی داره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری