۹ پاسخ

آره طبیعیه

آره منم دارم

خیلی زیاد مخصوصا دسشویی میرم

ارع خیلیییی البته سنگین هم میشم ولی خوب شکم بند می‌بندم آزاد میشم 🥴

نابودیم ا این درد شبیه فلجا شدیم

اره منم دارم شکمم یجوری درد میکنه انگار پریود میشم

من تیر کشیدن با احساس سنگینی دارم

بله خیلی

بله واحساس سنگینی

سوال های مرتبط

مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری