۵ پاسخ

میخوام فردا ببرم بهداشت ببینم وزن گرفته یا نه به نظر خودم یکم تپل شده. موقع تولد سه کیلو بود

تا کی اینجوریه

میگم برای وزنش بد نیست اخه هرچی میخوره همه را پس میده

رفلاکس داره

رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی