سلام خانوما توی هفته ی ۶و۷ اینا نزدیکی خوبه یا بده؟؟

۳ پاسخ

عزیزم اگر لکه بینی نداری مشکلی نداره منتها باید توی انتخاب پوزیشن دقت کنی بهتره از پهلو باشه. من رابطه داشتم به لکه بینی افتادم و دکتر تا سه ماه اول منع کرد

من فعلا ندارم تا دوشنبه برم دکتر

ببین دکترت چی میگه
من ک داشتم مشکلیم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته هشتم بارداری