درد زیر شکم در هفته من طبیعی هس

۳ پاسخ

من از اولش درد زیر شکم داشتم الانم گاه گاهی دارم اما خداروشکر مشکلی هم ندارم برا استراحت و اینا نیستم😂

اگه خواب بودی،بیداری شدی دیدی شاخ برات دراومدن دربارداری بگو طبیعه 😍🤣دربارداری همه چیز طبیعی هست نگران نباش

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اریا و مامان اریا و هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر🩵🤰🏻 مامان گل پسر🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ونهم بارداری