۳ پاسخ

سلام مامانا من پسرم رو ۴روزه واکسن ۶ماهگی زدم الان کنار واکسنش قرمز و سفت شده الان هم شیر خودم و نمیخوره شیرخشک هم کم میخوره باید چیکار کنم اگه میشه کمکم کنین🙏🙏

حساسیت ب چی مثلاً ازواکسن نیسته

حساسیت داشته حتما ببر دکتر نشون بده

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری