۴ پاسخ

منم چند وقت دیگه دخترم واکسن ۴ ماهگی داره و خیلی نگرانم اخه سر دوماهگی خیلی گریه و بی قراری کرد

نه مث دوماهگییه

نه اصلا سخت نیست برای دخترم‌خیلی راحت گذشت اصلا تب نکرد

نه خیلی راحتتره

سوال های مرتبط

مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی