خانوما از این قطره کی باید بدم به دخترم

تصویر
۳ پاسخ

صبحا

من شبا میدم

اين و ميدي ديك اهن نميدي درسته؟ دكتره من ميكفت اين خيلي خوبه اهن و مولتي و باهم داره من از ٦ ماهكي همين و ميدم ي تايمي سخت پيدا ميشه الان مجدد اكي شده

سوال های مرتبط

مامان دلی🍎🍭 مامان دلی🍎🍭 ۱۲ ماهگی
مامان kavin.kasra مامان kavin.kasra ۱۲ ماهگی