خانوما این قطره رو چجوری باید بدم

تصویر
۱ پاسخ

روش ننوشته فکر کنم یک میلی هست روش سرنگ دارن من از این مارک مولتی ویتامین میدم

سوال های مرتبط

مامان 𝕒 𝕣 𝕕 𝔸🐣♥️ مامان 𝕒 𝕣 𝕕 𝔸🐣♥️ ۱۲ ماهگی
مامان برسام👶🏻💋 مامان برسام👶🏻💋 ۱ سالگی