۳ پاسخ

دکتر به من گفت سه وقت هر وعده ۲ سی سی بدم دخترم

عزیزم بستگی ب سن بچه و میزان سرما خوردگیش داره

دکتر ب پسر من گفت ۸ساعت ۱۵قطره ولی پسر من یه سالشع

سوال های مرتبط

مامان لیانا🐥مهدیار🐣 مامان لیانا🐥مهدیار🐣 ۱۷ ماهگی