۳ پاسخ

من پریروز تو دکتر بودم دخترم سرما خورده بود واسش نوشتت روش نوشته هر ۸ ساعت ۲۰ قطره میریزم تو قاشق بش میدم

هر ۸ ساعت ۲.۵ سی سی

هر ۸ساعت دوبرابر وزن

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان نیکان و نفس👶 مامان نیکان و نفس👶 ۱ سالگی
مامان مهدیسا مامان مهدیسا ۱ سالگی