خوبه پس.نگران شدم.حالا آخرای هفته وقت دکتردارم بازمیگم بهش
من جنینم تکوناش تو هر ساعت ۶ تا۷ هست ولی اگر لب به شیر بزنم به ساعتی ۳۰ تا ۴۰ تا میرسه
ماما به من گفت این خوردنی رو دوست داره که خیلی تکون میخوره
این روزابیشترم شده.دختربزرگم اصلااینطورنبود.آدم نگران میشه
پس عادی... گفتم شایدازعفونت یا چیزدیگس
از من همش بیدار 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.