۱سال و ۴ماه فاصلشونه.
۲ماه خونه مادرم بودم.
بعدش خودم .
ولی خیلی سخته.
یکیو میخوابونی یکی دیگه پاپیچته.شانس بیاری با هم بخوابن یکی گریه بیاد یکی دیگه یگه رو هم با گریه از خواب بیدارمیکنه.
تا غروب که همسرم بیاد جرات ندارم از دستشون یه دستشویی برم ببینن ازشون دور شدم دو تایی میزنن زیر گریه.
بزرگه میگه بیا اتاقم بازی کنیم کوچیکه میگه بغلم کن منو پایین نذار.
فقط منتظرم کوچیکه بزرگ بشه همبازی شن منو ول کنن.
2سال و 16 روز فاصلشونه. ده روز اول مامانم بود. بعد دیگه خودم
سلام پسر بزرگم بیشتر موقع پیش عکس یامامانجونشه پسر کوچیکم خیلی نق میزنع
از اول تنها بودم یه هفته اول مامانم بود
من هیچکس تک تنها خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.