سلام مامانا شما فولیک اسید ایرانی یا خارجی میخوزید

۳ پاسخ

دکتر برا من رووفولیک نوشته اونو میخورم

من ی بستمو تموم کردم اصلا هم روشو نخوندم😅الان رفتم بخرم دوباره میشه ۱ بدم یا ۵؟ من همینجور هاج و واج موندم
گفتم نمیدونم والا جلدشم انداختم دور

نمیدونم چیه ی بسته خریدم ۲۵۰

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری