۵ پاسخ

دکتر به من یک میلی گرم داده

اسیدفولیک ۱،مارکش فرقی نمیکنه هرچی ک باشه

یک بخورین خوبه مارکشم مهم نیس

قرص کوالی فول بگیری بهتره

من اصلا به یک و دوئش کار ندارم اسید فولیک ببینم سریع قورتش دادم. 😅
چون گفتن خوبه فقط میخورم

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آینده🥺✨️ مامان آینده🥺✨️ قصد بارداری