خانوما شیشه شیر رو با چی میشورید شما؟

۶ پاسخ

با اب میشورم یعد با مایع ضد عفونی چربیشو میگیرم و کفی میکنم

والا من با اب جوش خالی
گاهی یه اسکاج نرم ک برا شوستن خودش گذاشتم 😂

مایع استریل یونی برا شیشه شیر بچه .
ولی بعدش هم با آب جوش کلی می‌گردونم توش

اب جوش میریزم تکون میدم .بعد بااب شیر یک دست دیگه با اسکاج میشورم

باآب داغ وبرس شیشه شور

منم با ابجوش میذارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان آقای کوچولو مامان آقای کوچولو ۲ ماهگی