خانما من دلپیچه دارم خطرناکه؟

۳ پاسخ

کشک موز و سیب بخور درست بشی تو بارداری نه باید یبوست داشته باشی نه دل پیچه باید معمولی باشه هرکدوم عوارض خودشو داره

منم تو معدم دلم.

ن من از اول بارداری دارم خیلی دردناکه😬

سوال های مرتبط

مامان هانا گردالی💛 مامان هانا گردالی💛 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری