دلپیچه خطرناکه ؟ یهو یه دلپیچه بدی گرفتم البته عدسی خوردم سرشب

۲ پاسخ

باد داره

عدسی سردیه و باد هم داره یعنی همون نفخ
یکم چای نبات بخور دل‌پیچه ت خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان هانا گردالی💛 مامان هانا گردالی💛 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری