۱۲ پاسخ

اره منم تقریبا همینا بود به غیر از یکی دو تا

همش با همون مقدار خونی که میدی اندازه گیری میشه

این که چیزی نیست 🙃فوقش ۳تا شیشه بگیره

اینا برا چیه
من دیگه خون ندارم 😫😫😫

من ۲۵ هفته با ازمایش قند بود
۵ بار خون دادم
۲ بار هم ادرار

ولی بعدش حتما یچیزی بخور چون ضعف آدم میاره

هر کس یه طوره من شش ماهگی یه آزمایش کلی دادم دوباره صلاح دید دکترتونه

من دادم دو تا سورنگ گرفت..تازه بهش گفتم همه خون من گرفتی دیگه خونی نموند

وای آره فک کنم ۶ تا سرنگ خون ازم گرفت

همشون واسه آزمایش گلوکز بود؟

منم هیچ کدومو ندادم

نه هیچکدوم ندادم🥲

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری