۳ پاسخ

من رابطه ندارم و واژن درد دارم.طبیعیه درد واژن عزیزم

الان دیگه طبیعیه درد توی رابطه داشته باشی ولی رعایت کن زیاد عمیق نباشه و خیلی زود زود رابطه نداشته باش

هفته ای یباربیشترنمیتونی رابطه داشته باشی

سوال های مرتبط