سلام مامان ها زربان قلب ۱۷۲ پسره یا دختر میشه بگید

۶ پاسخ

دختره

نه گلم من ۸ هفته بودم ۱۷۳ بود ضربان قلبش
ربطی نداره

من ۱۷۵ بود پسره

اصلا ربطی نداره عزیزم☺️

دختره

این حرفا الکیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓مامان مامان توت فرنگی 🍓مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان mojeze مامان mojeze هفته سی‌ام بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته دوازدهم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری