مامانا جای بخیه سزارین و روزی چند بار باید شست ؟

۷ پاسخ

تو پرونده من نوشتن روزی سه بار باید بشورم، اما من وقت نمیکنم روزی یبار هنر کنم

من ۳بار شب ها هم بعداز شامپو بچه با سرم شستشو میشورم الان م باز دارم میشورم جاش هم نمونده خداروشکر

روزی یکی دوبار خوبه

۲ بار با شامپو بچه با باد خنک سشوار هم خشک کنید

روزی یبار با شامپو بچه
باسشوار خشک کن کاملا
شکمت هم نذار بیوفته روی خط عملت

یه بار با صابون بچه و با سشوار خشک کن

یه بار با شامپو بچه

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد