بخیه سزارین روزی چن بار شست و شو باید داد با شامپو؟

۹ پاسخ

هر روز یکبار با شامپو بچه
با سشوار هم خشک کنید

من 4 بار

دوبار

دکتر من گفت هرروز تا سه هفته شستشو بدم و با سشوار خشک کنم

واسه من دکتر گفت میتونی هرروز بری یا یکروز درمیان فقط شامپو بچه میزنی لیف نکشی رو بخیه ها و بعد حمام سریع سشوار بکش تا خوب خوب خشک بشه

یکی دو بار میشستم
سه دفعه اسپری نیواشا میزدم

روزی ۲ بار

من حموم به حموم ی روز درمیون شستشو میدادم

دکتر بمن گف یکبار

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی