هر روز یکبار با شامپو بچه
با سشوار هم خشک کنید
من 4 بار
دوبار
دکتر من گفت هرروز تا سه هفته شستشو بدم و با سشوار خشک کنم
واسه من دکتر گفت میتونی هرروز بری یا یکروز درمیان فقط شامپو بچه میزنی لیف نکشی رو بخیه ها و بعد حمام سریع سشوار بکش تا خوب خوب خشک بشه
یکی دو بار میشستم
سه دفعه اسپری نیواشا میزدم
روزی ۲ بار
من حموم به حموم ی روز درمیون شستشو میدادم
دکتر بمن گف یکبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.