۶ پاسخ

خفه میشی یا نه گور به گور شده بی ادب بی شخصیت اشغال دفعه دیگه پیام بذاری دهنتو پر خون میکنم واست بیشرف

وضعیت هر شب من با دوتا بچه پشت هم وبدخواب هرروز وهر شب همینه

منم بچم امروز ۵ صبح بیدار شد دنبال شیر ، بهش ندادم ،تا ۸ بیدار بود ، اما من قرص ضد افسردگی‌میخورم خوشبختانه خیلی هپیم🤣

رایان امروز ۶ بیدارشد دیگ نخوابید ۷باباش رفت سرکار ماهم بلندشیم ب کوزت بازی جمع جورکردن ساعت ۱۰ صب دیدم بچم ب دردیوار میخوره دیگ اومدم خوابوندمش خودمم خوابیدم الان تازه بیدارشدیم بریم‌برای ادامه...

نوش جان گوارای وجودت.همدردیم

فقط یه شب اینطور بود ؟دختر من یه ماه یخاطر یبوست اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ سالگی
خب امروزو میزارم جزو بدترین روزای زندگیم

بچم صبح زود خواب بد دید بیدار شد با گریه و نتونست دیگه بخوابه ، دیگه تا ظهر یک سره نق نق و بهونه ، حین نق زدنش سعی میکردم بازی کنم باهاش حواسشو پرت کنم کارامم بکنم ، دیگه تا ظهر که فقط گریه و نق ،ظهر زود نهارشو دادم خوابید ولی خیلییییی زود بیدار شد باز ، عصر بردمش بیرون یکم با بچه ها بازی کرد حالش بهتر بود خوب بود ، اومدیم خونه لباساشو در نمیاورد نق و گریش شروع شد ، خودشو خیس کرد گفت بکن ، کندم لخت مادرزاد میچرخید برا خودش ، بعد از رو مبل با صورت خورد زمین نصف صورتش کبود شد ، ارومش کردم ، خواستیم بخوابیم میخواستم لباس بپوشونم نمیپوشید لختی میخواست باشه ، دیگه به زور پوشوندم گریش شروع شد تااااااا یک ساعت و نیم بعدش فقط جیغ زد و گریه کرد و ..... میگفت نخوابیم ، لباس نپوشیم ، دسشویی نرو ، جورابامو پام کن
دیگه جوراباشو پوشوندم دستشو فشار دادم با حرص گفتم ببین دیشب گریه کردی گفتی نخوابیم ولی خوابیدیم ، امشبم گریه میکنی نخوابیم ولی بازم میخوابیم ، فردام اگه گریه کنی بگی نخوابیم بازم میخوابیم چون شب وقت خوابه ، باید بخوابیم ، لختم نمیتونی بخوابی ، دسشوییم هرکی داست باید زود بره ، باز دو ساعت گریههههه اخر سر گفت مامان کارت بد بود دستمو فشار دادی ، داد زدی ( که البته داد نزدم ولی با لحن تند صحبت کردم )
گفتم اره مامان عصبانی بودم چون دسشویی داشتم ولی تو گریه کردی که نرو و اینا ، کارم بد بود معذرت میخوام، بعد پرسیدم کار تو خوب بود گریه کردی جیغ زدی انقدر ؟
بعد دوباره کلی گریه کرده ، که حواسشو با برنامه کودکا و داستانا و اینا به زور پرت کردم ، دسشویی رفته اومده از حال رفته از بس گریه و جیغ زد
مامان گردو🎀 مامان گردو🎀 ۳ سالگی
خانمای عزیز
طبق تاپیک قبلی دیروزم من شربت پدیابست اسلیپ گرفتم
.
از شانسم دخترم عصر کمی از ۴گذشته خوابید شش وده دقیقه یا یه ربع گذشته بیدار شد
قبل شام یه سوسیس خام خورد(نمیدم بهش،چون تو نایلون خریدم دیده بود برداشت)
۹شب از پدیابست اسلیپ دادم(روش نوشته بود ۵میلی من محض احتیاط واسه اولین بار ۲/۵ دادم)

شام نیمرو دادم بهش و نصف استکان خودش که کوچولوئه دوغ خورده بود
.
بعد نیم ساعت کم کم خواب‌آلو شد و کمی نق میزد..گفتم شاید خوابش میاد واسه همینه نق میزنه
ولی تا ۱۰شب گاهی حالت گریه مانند میکرد یا نق میزد.چشماش بسته میشد ولی بعد باز میکرد و باز نق میزد......۱۰شب رو گذشته کم کم خوابش برد
تو خواب وول میخورد و حالت گریه داشت(خیلی عذر میخوام اینو میگم"کمی هم باد ول کرد" چندين بار تکرارکرد تو خواب)
بعد اینکه باد در کرده بود تو خواب و بیداری از ساعت ۱۱شب آروم گرفت و دیگه گریه و نق نداشت
۹صبح بیدار شد و کاملا پرانرژی بود
قبلا هم گاهی که زود می‌خوابید و صبح ۸یا ۹ بیدار میشد حالش به شدت خوبی امروز نبود
شوهرم به خاطر گریه و بیقراری دیشبش میگه نده دیگه.....شما بگید!! الان من بدم یا نه؟؟
حالت دیشبش به خاطر ساعت بیدارشدنش و خورد و خوراکش نبوده باشه؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید