من که همشو خوردم ی تیکه هیچ کدوم نخوردن باز شوهرم تموم شد رفت خرید برام
اتفاقا باید بخوره تقویت بشه
کی گفته اینو حتما مادرشوهر😅
منکه سر دخترم قشنگ جگر نیم پز میدادن اونقدرم خوشمزه بود 😋
چرا! ما اتفاقا بخاطر خونی ک از دست داده میگیم جیگر و گوشت بخوره جبران شه
گوشت که خوبه،نیگر برای کسایی که یبوست دارن بده
من که خوردم
ما میگم باید بخوره که خون از دست رفتش جبران بشه نشنیدم بگن نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.