۲ پاسخ

دکتر میگه بهت بمن گفت تتراسایکلین روزی یکبار همین .ولی من روزی دوبار با سرم شستشو تمیز میکردم با گاز استریل خشک میکردم تترا میزدم موقع پوشک و قنداق هم یه گاز وازلین میذاشتم ک نچسبه

سنتی چطوریه بخیه میزنن؟

سوال های مرتبط