۵ پاسخ

معمولا توی تب همین اتفاق میوفته دست و پا سرده و سر و بدن داغ پسرای منم همینجوری میشن. استامینوفن بدین جاهایی که داغ هست رو پاشویه کنید

مامان آرتین جون میشه شخصی بهم پیام بدی یه سوال داشتم ازت گلم

عزیزم میشه شخصی بهم پیام بدی کارتون دارن من نمتونم پیام بدم چرا اینجوری شد

یاعفونته یاسرماخورده دکترببر

پسر منم از پنجشنبه تب ۳۸/۳۹
ولی دست و پا سرد

سوال های مرتبط