سلام کیا ازمایش سلفری دادن

۱۰ پاسخ

امپول ب ۶ زدم اونم فایده نداشت

منم باید برم دو روز دیگه ... خیلی استرسش رو گرفتم. اخه توی برگه سونو nt همه چی نرمال بود و ریسک پایین زده بود ولی دکترم گفت باید حتما این ازمایش رو انحام بدم

منم دادم هنوز جوابش نیومده

من دادم ولی فعلا جوابش نیومده

ببخشید شما تحت نظر کدوم دکتری؟

منم انجام دادم

من دادم

‌انجام شد

من انجام دادیم

سلام من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان ثمین مامان ثمین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری