میگم ۱۴ هفته دیگه قطعیه جنسیت؟ میخام بگم به مادرشوهرم‌اینا

۱۵ پاسخ

آنومالی دیگه خیالت راحت تره به نظرم

بنظرم عجله نکن بزار انومالی رو بدی بعدش بگو با خیال راحت

اره عزیرم رصایی تو جنسیت خطا نمیکنه واسه من تو ۱۲ هفته بااینکه پاهاش بسته بود گفت دختر و درست گفت

رضایی صدرصد درست میگه

تا آنومالی صبر کنی خیلی بهتره

کدوم سونو رفتی

من دوتاشونو ۱۴ هفته گفت پسره احمد رضایی همونم شد

نه بابا زوده

منم بم گفتن ۱۴ هفته سونو جنسیت رفتم ولی تا انومالی کسیو نگفتم انومالی صبر کن بهتر

وای درست حدس زدم😍🙂‍↔️
مبارکه آنومالی رفته بودی دیگه؟

نگه دار بعد آنومالی بگو عجله ات چیه

نه نیست

نه عزیزم تو انومالی قطعی میشه فعلا نگو

من ۱۶هفته ۲ روزم برای جنسیت نرفتم انومالی میرم

فک نکنم آنومالی قطعی معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دراگون مامان دراگون روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه ومحمد مامان فاطمه ومحمد ۲ ماهگی