۹ پاسخ

من دیگه جدا درست نمیکنم هرچی خودمون بخوریم کم نمک و کم ادویه هم درست میکنم

من ک دیگه غذای سفره میدم کم نمک و بی نمک و بدون فلفل .چون اینقد بهم چسبیده ک ی لحظه وقت نمیکنم برگ دسشویی

امششب حلیم.دیشب کتلت.ناهار کوبیده خورده.صبحانه تخم مرغ بود ک لب نزد.میانوعده هم نصف موز کوچیک و با یکچهارم گلابی

خیلی سخت نمیگیرم. بیشتر ترکیب یه پروتئین با سیب‌زمینی و هر سبزیجاتی که داشته باشم

الان دیگ هرچی خودتون میخورید دیگه

من امروز پسرم تب داشت و خیلی بی اشتها بود
براش فرنی درست کردم
که داخلش
آرد برنج.کره.خرما.شیر.زرده تخم مرغ
ریختم خوشمزه شده بود دوست دلشت خورد

واسه خودمون سالاد ماکارونی
واسه پسرم ماکارونی

امشب آبگوشت بلدرچین دادمشون خیلی دوست داشتن
صبحی عدسی با گوشت چرخ کرده شتر و سیب زمینی

من توی تاپیک هام گاها میذارم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی