ممکنه هیچ علائمی نداشته باشم ولی جنین خارج رحم باشه؟😢

۸ پاسخ

ن لکه بینی داره

معمولا بکه بینی و درد مداوم زیر شیکم داره آدم... من یبار خارج از رحم باردار شدم خییییلی دل و کمر درد داشتم و لکه بینی که شروع شد سونو گفت خارج از رحم

فک نکنم خونریزی و درد شدید شکم درد از علایم هاشه

نه صد در صد درد و یکسری علائم افراطی خواهی داشت

یعنی هیچ علائمی نداری ؟باید بری سونو دقیق نشون میده هست یا نه انشالله که نیست من تجربه بدی دارم خیلی سخته

خارج رحم کورتاژ نداره جراحی میکنن

رشد بتات چه جوریه؟

فکر خیال منفی نکن ب چیزهای خوب فکر کن

سوال های مرتبط

مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسریم مامان گل پسریم هفته بیست‌وهشتم بارداری