۵ پاسخ

بچه من ۱۳ کیلوئه دکتر گفت ۳ و نیم سی سی ۸ ساعتی

پسر من عطسه و آبریزش بینی داره رفتم داروخونه بهم شربت پلارژین کیدز و نئوتادین شربت و سرماخوردگی کوریزان داد از دیروز دارم میدم بهش الهی شکر بهتره خیلی آبریزش داره یکم کمتر شده

شربت پلارژین کیدز باید بدی ۲ونیم سی سی

شربتش باید بدین ن قطره

۲۵قطره

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۲ سالگی