۷ پاسخ

شما طبیعی ؟

من رفتم امشب nst گرفت ازم انقباض نداشتم گفت ماه دردیه ...ب رحم‌و لگنت داره فشار میاره بچه...طبیعیه

نه .طبیعی

دیگه داریم بن زایمان نزدیک میشم داره به کمرمون فشار میاره ....سزارین هستی ؟

شوهرم میگه بریم بیمارستان من میگم زود نمی‌دونم چیکار کنم

اگه درد نقباظی نیس طبیعیه
منم دارم

وای دقیقا منم همین سوالو میخواستم از مامانت بپرسم
داغونم ☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری