من یهو کمر و زیر دلم درد پریودی گرفتع خطرناکع

۴ پاسخ

عزیزم به هیچ عنوان سر خورد شیاف و ... استفاده نکن مگه ماها دکتر هستیم که آنقدر راحت دارو تجویز میکنیم من با اینکه پرستارم آنقدر به بقیه پیشنهاد دارو و شیاف نمیدم .استراحت کن عزیزم به پهلو چپ بخواب اگر بهتر نشدی برو بیمارستان .منم ظهر کمر درد بدی گرفتم ولی نیم ساعت دراز کشیدم یکم با دستم ماساژ دادم خوب شدم .

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
و همچنین ادیت ماه‌گرد ..تولد..دندونی..
@qwer1no

شیاف استفاده کن حتما بهترنشدی برو بیمارستان

دراز بکش استراحت کن شاید ماه درده
اگه شیاف پروژسترون داری بذار

سوال های مرتبط