مامانا شما هم سوزش معده دارین اخر شبا ؟

۹ پاسخ

خیلی زیاد کلا تو طول روز

هررررر شب

واااای من که دارم 🥲امروز خیلی شدید شده سوزش معده ام الان که اومدم برای خواب تو گلوم اذیت میکرد یه ذره اب نمک قرقره کردم بهتر شد ولی کامل رفع نشد
یدونه هم سیب خوردم میگفتن خوبه برای رفع سوزش

من تو گلومههههه

نداشته باشم جای تعجب داره

ماه هشتم بیقرار بودم ازش

وقتی قرص اهن میخورم اگر روش بخوابم اره

میترسیدم خدای نکرده مشکلی باشه

آره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری