۵ پاسخ

من خیلی شدید بود در حدی که حس میکردم ریه م سوخته رفتم دکتر پنتوپرازول ۲۰ داد خوب خوب شدم

اره منم دارم

عزیزم تا آخراش بیشتر هم میشه غصه نخور

معده من دائم میسوزه اصلا خوب نمیشه حتی واسه یه دقیقه

من داغونم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری