سلام عزیزم گروه دارم روبیکا هفته های خودمون میای که
@amir_asma_arsalan
پیام بده 🙃
فاموتیدین ۲۰ آب رو آتیشه.من هرروز باید یکی بخورم وگرنه اسید معده داغونم میکنه
منم دارم عزیزم طبیعیه ،سعی کن از عصر به این ور سنگین خوری و زیاده خوردن نداشته باشی ،به من دکتر قرص پنتوپرازول داد گفت ناشتا هرروز یکی بخور
من شبا موقع خواب اینجوری میشم باید نشسته بخوابم
شیر سرد قلوپ قلوپ بخور کم کم اسید و میبره پایین به پهلوی چپ بخواب سمت راست اسید میاد بالا
عرق نعنا بخور عاليه
داشتم خوب شدم
اره دقیقا هفته شما بودم تا هفته27 سوزش داشتم هرچی میخوردم طعمش تو گلوم بود خوب شد
هرهفته یه علائمی داره خوب میشی
بله عزیزم بشدت حالا بدترم میشه
شربت ادی ژل ساده بخر دکتر به من داد
فاموتیدین ۲۰مجازه بخور
من جونم بهش بسته اس
بسکی اذیتم
منم دارم مامانم میگه بخاطر رشد موهای نینیه
من چند روزه اینجوری شدم🥲
ینی انگار اسید از معدم میاد بالا تا دهنم بازمیره پایین اینقد میسوزه ک نگو
اره من فاموتدین میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.