۱۲ پاسخ

مال منم انتی وآزمایش ازادبود کلابیمه قبول نمیکنن سونو۲تومن شدازمایش ۱۱۰۰

من سونو ۱۵۰۰ ،ازمایش ۱تومن

سونو ۱۹۰۰ ازمایش ۱۱۰۰ روهم ۳ تومن مشهد

من سونو یکوهشتصد شد آزمایش هم یکودویصت

سونو و ازمایش باهم آزاد ۱۵۰۰

من بیمارستان انجام دادم سونو شد 89هزار با بیمه
آزمایش آزاد شد 610

۱۴۰۰ سنو ۱۷۵۰ آزمایش

سلام امروز رفتم دادم سونو شد ۱ملیون آزمایش هم ۸۰۰

من سونو ان تی و ازمایشش باهم ۱/۸۰۰ شد

من دوقلو بودم ۴۹۵۰ت

همیشه دکتر ها غربالگری با سونو سرویکس و داپلر و اینا مینوسن که مجموعا مال من ۲۹۶۰ شد تهران انجام دادم
آزمایش خون ۱۱۰۰

سلام من هفته پیش رفتم سنو یک تومن ازمایش سلفری دادم ده تومن

سوال های مرتبط

مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری