۱۷ پاسخ

وای
چرا اینجور قنداق کردی🥺
پاهاش آسیب میبینه
برای اینکه ترک قنداق کنی اول باید یه دستش رو آزاد کنی

من دخترم میخوابید قتداق و باز میکردم دستش ازاد باشه چند بار کردم بعدش تو تایمی که میخوابید قنداقش شل میکردم خودش بتونه دستشو بیارع بیرو بعدش قتداق نکردم دستشو میگرفتم تکدنش میدلد میخوایید

😃🤣😍عزیزمممم

من از اول قنداق نکردم

من فقط دستشو میبندم

منم این‌جوری قندان میکنم

تصویر

خخخ چرا من احساس تنگی بهم داد😂

گناه داره بازش کن خیلی سفت بستی🥲🤦🏻‍♀️

خوش بحالت من که اصلا نزاشت قنداقش کنم

خیلی هم خوبه دیگه شب سردش نمیشه

من تا آخر 4 ماهگی قنداق کردم بعدش دیگه خودش گریه میکرد من قنداق نکردم

😂😂😂😂ای خداااااا خوشمزه

جانم چرا قنداق میکنین بزارین بچه راحت باش والا من نکردم

وای بچم له شده که😭😂
من کلا قنداق نکردم

وای بچه بیچاره😢

دختز منم ۷ماه داره فقط با قنداق عیبی نداره بزرگ‌میشه خودش فراموش میکنه

خخخخخخ ای روله من اصلا عادتش ندادم اصلا قنداق نکردم

سوال های مرتبط