۲ پاسخ

من بردم
چیزی نمیدونه

یه بار برای سرماخوردگی بردم.بد نبود.خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقل🦁🌞 مامان فسقل🦁🌞 ۱ سالگی