خانما پنیر تو شیر دهی عیب داره بخورم؟

۳ پاسخ

نه عیبی نداره عزیزم ، با گردو یا روغن زردیا کره محلی بخور اگرم خالی میخوری یک چای نبات بخور نوش جون

منکه۳ هفته س همه چی میخورم

اگه بچت حساسیت به پروتئین گاوی نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان ملیکام🥹🧿 مامان ملیکام🥹🧿 ۱۶ ماهگی