۴ پاسخ

ادویه فلفل حبوبات حذف‌کن بقیه هم بخور اگ بچت بیقزاری نکرد مشکلی نذارع خورذنش

شیره انگور هم میگن نفخ میکنه بچه

ادویه های تند
قهوه زیادش خوب نیس
نوشابه

من شیره انگور میخورم فک نکنم دل‌درد بده سیب هم کمپوت میکنم میخورم میوه های پخته کمتر دل‌درد میدن

سوال های مرتبط

مامان هلنا🩷🎀 مامان هلنا🩷🎀 ۲ ماهگی
مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی