۹ پاسخ

خیلی ازمایش چندش اوریه
من به بدبختی انجامش دادم خدا رو شکر تموم شد

۷۶ با بیمه

صد و خوردیه

اگه دفع پروتئین داشته باشم خفیف چی میشه

با بیمه زیر ۲۰۰تومن

برا من ۱۲۰شد

136ازاد

برای من ۲۰۰ شد

آزمایشگاه های دولتی بری خیلی ارزونه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجکا مامان وروجکا ۱ سالگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی