دخترا شمام گاهی دردای پریودی دارین؟

۸ پاسخ

نه عزیزم تا هفته ۱۹ که جفتم پایین بود این دردا رو داشتم جفت که رفت بالا بهتر شدم

هر ماه سر تایمی که پریود میشدیم کمردرد و دل درد پا درد میگیرم دو روزی بعد خوب میشم میره تا ماه بعد دکترم گفت طبیعی برای اکثرا اتفاق میوفته

نووچ ندارم

اره عزیزم. طبیعیه

بچتون دختره یا پسر؟

اره😪

آره🥲

اره🥲

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد