خانما دکتر گفت دیواره رحم داری یعنی چی؟

۴ پاسخ

منم داشتم عمل کردم

دکترت کیه عزیزم؟

سپتوم رحمی دارین
مثل ی گوشت یا پرده میمونه ک وقتی خیلی رشد میکنه رحم را دو قسمت میکنه
و ررای بارداری مضر هست
منم میوم عمل کردم ..و دکترم گفت سپتوم یا همون دیواره هم داشتی برات برداشتم

دیواره رحم که همه دارن

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ودوم بارداری