۳ پاسخ

عزیزم
خوب همون موقع میخری
سیسمونی اگر قراره بگیرن
باید یه سایز صفر دوتا سایزیک
اگه خودت میخوای بخری به نظر من
اینهمه یه جا هزینه نکن کم کم بگیر که اذیت نشی

سه چهار بسته سایز یک بیشتر نگیر
بعدش پنج شیش بسته سایز ۲بگیر

بستگی به رشدش داره
سایز صفر یک بسته
بعدش من تا یک ماه سایز یک بستم
بعدش دو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد