۳ پاسخ

زدم چت جی بی تی اینارو گف

تصویر

اونقدام سخت نیست من دادم فقط تهوع نگیری بیاری بالا میفته روز دیگ ..شربتشم خوشمزست پرتقاله....دراز بکش توماشین جلو ازمایشگاه چیزی نیست

قند ناشتا توش هست گلوکز نمیدونم یسر چکاپ دیگم هست مثل کم خونی اینا

سوال های مرتبط