قرص لاکتاول بخر یه کمی گرونه ولی خیلی خوبه
اینا خیلی خوبه
کله پاچه آبگوشتش از روشم ی قرص شیز افزا و صبح سینت تا زیربغلت رفته
زیره سبز و یک قاشق مربا خوری بریز تو لیوان تا نصفه اب جوش بریز روش یک نعلبکی یه چیزی بزار روش 10 دقیقه دم بکشه بعد یکم داغش کن مثله چایی بخور
من شبا قبل خواب میخوردم تا صبح که بیدار میشدم باید لباسامو عوض میکردم😂
دوای گیاهی مستار بگیر بجوشون آبش بخور
بعد یه سوال دیگه من بخیه هام درد میکنه ببخشید اینو میگم موقع مدفوع رو میگم باد معدم که خارج میشه همینطور دردم میگیره
ممنون از راهنمایی همتون
عزیزم حتی اگه شیر نداری بچه همش بزار زیر سینه میک بزنه تا راه بیوفته اوایل در حد یه قاشق چای خوری هم بچه سیر میکنه اگه هم سیر نکنه بزارش سینه میک بزنه یه نفر از بالاشیرو بریزه تو دهنش که عادت کنه ب سینه راه میوفته نگران نباش
چایی زیاد بخور آبمیوه طبیعی
آب داغ و عسل خیلی خوبه خیلی زیاد میکنه جوری که دیگه لباست رو خیس میکنع
عزیزم شیر از روز چهارم پنجم زیاد میشه سعی کن شیر افزا زیاد بخوری و غذاهایی مث ابگوشت و کاچی اینا زیاد بخوری کمپوت اناناسم خیلی خوبه
خیلی مایعات بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.